1ANALYTICS
生活者の“いま”を捉え、ブランドの
“これから”を導き出します。
We grasp the "present" of people and lead the "future" of brands.
RESEARCH
  • カスタマージャーニー分析ツール「CROSS VALCON」
  • Customer Journey Analysis Tool "CROSS VALCON"
INSIGHT
DATA INTELLIGENCE
  • データに基づいた仮説設計、効果検証
  • Hypothesis Design and Effectiveness Verification based on data
PLANNING
  • 効果的なストーリー、適切なコンタクトポイントによるシナリオ作り
  • Effective Story, Scenario-Planning through relevant contact point
4.RESOURCE
2.NETWORK
2NETWORK
幅広いファッション人脈からの
インプット&アウトプット。
メディアやコンテンツにおける
電通グループのパワーコミットがあります。
Input & Output from a wide network in the fashion industry.
Support in media and content from Dentsu Group.
MEDIA
  • メディア価値の深い理解と磨き抜かれたバイイングエッジ
  • Buying Edge with a deep understanding of the media value
DENTSU GROUP
  • 電通ジャパンネットワーク、電通インターナショナルと連携しサービスを提供
  • Resource offered by Dentsu group, Dentsu Aegis and network
CONTENTS MARKETING
  • スポーツや文化活動とのコラボレーションによるコンテンツマーケティング
  • Content marketing through the collaboration with sports and cultural activity
1.ANALYTICS
3.SOLUTION
3SOLUTION
ビッグアイデアから実施まで
ワンストップでソリューションを提供します。
Proposals of big ideas to successful execution.
We offer one-stop solution.
EXPERIENCE
  • イベントプロモーションやキャンペーン設計といった体験価値をプロデュース
  • Create a touch-and-try/exeperience through event promotion and campaign
PLATFORM
  • テクノロジーを活用したプラットフォームの開発と活用サポート
  • Platform development and support by utilizing technology
KOL MARKETING
  • ソーシャルメディアにおいて影響力の強い「Key Opinion Leader」を通じたソリューションを提供
  • Offer solution through highly influential "KEY OPIONION LEADERS"
2.NETWORK
4.RESOURCE
4RESOURCE
社会の変化、ブランドの歴史や
文化とその価値、コミュニケーション
によるシクミとシカケを理解した
人材とチームを有します。
Individuals and teams who understand the social trend,
history and culture of the brand,
and the structure through communication.
BRANDING
  • 課題発見からサービスデザインに至るまで、
    ファッションビジネスにおける新たな価値の創造をコンサルティング
  • Consulting fashion business from problem identification and service design
GLOBAL ACCOUNT
  • グローバルブランドのローカル戦略をリードする
    多言語チームによるイニシアティブ
  • Multi-lingual team managing local strategies for global brands
3.SOLUTION
1.ANALYTICS
OUR SOLUTION
「ファッション」は「コミュニケーション」だと考えます。ファッションがコミュニケーションであるが故に、私たちが携わるファッションビジネスの領域は多岐にわたります。身に着けるものであれば、ラグジュアリーブランドから、ファストファッションまで、時にインテリアやクルマ、スマホだってファッションとして捉えられます。私たちの仕事は、ファッション領域におけるコミュニケーションを創造すること。

“GO WITH FASHION” というスローガンのもと、あらゆるシーンで、高度なエグゼキューションを実現する私たちThe Goalの強みを4つご紹介します。
We believe "Fashion" is a way of "Communication". Due to this belief, our work in fashion business spreads widely. The Goal handles a wide variation of work in the field of fashion. From luxury brand to commodity brands, clothes, furnitures, automobiles and smartphone products, we also develop events and media.

Let us introduce our 4 biggest strengths as we successfully execute work under the slogan, "GO WITH FASHION".
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3.SOLUTION
4.RESOURCE
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生活者の“いま”を捉え、ブランドの
“これから”を導き出します。
We grasp the "present" of people
and lead the "future" of brands.
幅広いファッション人脈からの
インプット&アウトプット。
メディアやコンテンツにおける
電通グループのパワーコミットがあります。
Input & Output from
a wide network in the fashion industry.
Support in media and content
from Dentsu Group.
ビッグアイデアから実施まで
ワンストップでソリューションを提供します。
Proposals of big ideas to successful execution.
We offer one-stop solution.
社会の変化、ブランドの歴史や
文化とその価値、コミュニケーションによる
シクミとシカケを理解した
人材とチームを有します。
Individuals and teams
who understand the social trend,
history and culture of the brand,
and the structure through communication.
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